Tuesday, 21 May 2013

Rombongan membawa berkat




Assalammualaikum..lma x conteng2 blog ni..maklum la busy sikit nak wat persiapan sempena kedatangan Bonda ke ipoh..semoga RSA mempersiapkan lahir dan batin kami..jadi sebelum bonda dtg ke ipoh Binda hantar dulu pengiring2 nye..terdiri dari Anak Cucu Abuya..

Masyaallah terasa macam dilimpahi berkat sebanyaknye..tinggal nk mengaut je n_n..satu bas rombongan anak cucu abuya singgah makan di ipoh..seronok la jgak dapat jumpe ngan diorang..ade yg dah lame x jumpe..syeikh ajwad a.r,abg rifaah,ibu fatim a.r,ibu khaulah a.r..cucu ramai la 17 org lelaki 18 org perempuan..

diorang sebernarnye XPDC bersamama Bonda..banyak la pogram yg Bonda buat untuk diorang tentang jemaah sekarang..untuk difaham kan dan dihayati..sebab dah ramai jugak anak cucu abuya yg tak ikut..sebab x faham..betul lah kata rasulullah-iman itu tidak boleh diwarisi-..

Sepanjang bersama cucu banyak kami sembang2 tentang perkembangan yg Bonda sampaikn kt mereka..Sangat mencemaskan..Abuya pun penah berkata akan ada dikalangan keluarga sendiri akan menentang..dikeluarkan bahkan mengeluarkan diri sendiri dari kapal perjuangan ini..Ini semua rezeki..jangan sesekali berpaling dari Bonda Wasilah..Jangan sesekali nk kluar dari jemaah ini..tapisan demi tapisan tetap akan berlaku..nurmuhammad tolongggg!!!!
sempat bergambar bersama sebahagian Anak Cucu Abuya

bergambar dengan Syeikh Ajwad A.R

Nur muhammad tetapkanlah hati kami dengan Bonda Wasilah
..................

23 mei..Bonda wasilah sudi juga singgah ke ipoh..memang penantian yg sgt ditggu tunggu..kehadiran
bonda membawa berkat..bila bonda wasilah a.r berenti kt dpn cafe masa tu ngah sibuk gak melayan
anak cucu abuya..ade la sorang custumer tu terus berenti makan die tengonk je bonda..ade jgak custumer yg sempat merakam..ye la jutawan arab datang kot..hehe..

Untung la muslimah dapat salam..bergambar lagi tu..siap ade x sempat bukak apron..hehe kelakar plak..
bila melihat wajah bonda rase nk nangis pun ade..bonda masih mampu mengukir senyuman kt kami semua..
ermmm ade perasan jgak mase tu bila bonda sampai je..syeikh ajwad a.r dari tengah makan tu terus bangun
berdiri tegak tengok je bonda dengan muke nak nangis pun ade..tak tahu la ape yg ade dalam hati die tu..sampai dapat a.r pada diri dia..hebat abuya memproses hati syeikh ajwad a,r..

harap kehadiran bonda wasilah a.r juga hadirnye bersamanye abuya dapat lah hati2 kami ini diproses menjadi HATI IKHWAN..aminnn

No comments:

Post a Comment