Sunday 23 June 2013

Salam Nisfu Sya'ban


Assalammualaikum semua..kepada Keluarga dan rakan2 seperjuangan didalam GISB samaada di malaysia ataupun luar negara..aku rindu korang semua..^_^..lme x berjumpa..tak taw la bila kita dapat bersua semula..hee..

Hari ni aku nak amik masa sikt nk tulis..Sempena menjelangnya malam NISFU SYA'BAN,yang jatuh pada malam ini,AHAD 23 JUN 2013,yakni malam ISNIN ..iaitu malam tertutupnya buku amalan kita tahun ini..

Sebelum terlambat aku mewakili keluarga ingin mengambil kesempatan untuk memohon ribuan ampun/maaf atas apa jua kesalahan lahiriah dan rohaniah..samaada yang disengajakan pada diri aku,keluarga,maruah,agama,harta,keturunan dan sebagainya pada pihak kepimpinan/ibu2,kawan2 seperjuangan ku..:'( selama ini..


Sama2 lah kita mengambil kesempatan Sunnah Rasulullah SAW yang sentiase meminta maaf dan memberi maaf,saling doa mendoakan,berkasih sayang..Semoga setiap amalan kita TUHAN terima..buku catitan kebaikan/dicatit kebaikan nya..Syukurlah kerna kita dilahir didunia ini menjadi hamba allah,apatah lagi sebagai umat Nabi Muhammad SAW..Salam kemaafan buat semua semoga kita sentiase dalam rahmat dan kasih sayang TUHAN..

sekian dari Hamba Hina....

1 comment: