Tuesday 22 October 2013

23-10- sejarah masih dikenang


Aasalammualaikum kepada kawan-ii semua..huk-ii da lme sye x update blog..conteng-ii hee maklum la hidup kebelakangan agak bercelaru konon-ii nye..sebenarnye hari ni x berapa sihat dr semalam demam terox..ye la dah lme x kena sakit..sekali sekala Tuhan bg jgak supaya kita ni lebih kuat ingatan dengan nye..ni semua ujian sebab sayangnye Tuhan kt kita ^_^..Alhamdulillah..

sebernya saya nk kongsi benda yg x best pon..tp ni untuk ingatan saya..sejarah yang x kan saya lupe.pada tarikh 23-10 hari ni la..sebagai ulang tahun nye..saya gagah la conteng walaupun dalam keaadaan demam-ii camni..lagi satu ade la beberapa kawan saya yg suruh ziarah BLOG ni..yela dah mcm rumah usang plak hee..

pada 23-10-2011 hari sejarah aku kehilangan seorang kwn seperjuangan ermm x mampu gler tp tuhan lebih sayangkan dia..
gambar ni yg terakhir dgn arwah..time konvoi utara-selatan..lps blk konvoi arwah accident tetido atas moto..x meninggal just retak kt bahu..seminggu lps to x silap accident lg tetido jgak dpn premis..last dia accident time blk dr KL dgn jawad..time to saya kursus di kedah..dp berita terus nk blk..alhamduillah dibantu perjalanan.sempat la tngok dan cium wajah arwah..U_U ermm..

pada 23-10-2012 plak genap setahun perg nye arwah..saya pulak yg accident time ontwy blk tg malim ke ipoh..teruji sgt time to..Tuhan bg ujian sebesar tu..tp masih lg hidup alhamdulillah skrg da shat tp x activ mcm dulu..Tuhan masih lg bg peluang untuk hidup dan baiki diri..Thanx For Allah..
ni gambar lps accident..dpt jalan teros nk ziarah kubur..tp taun ni x dpt la ziarah sebab dah duduk jauh..i/allah ade rezeki saya ziarah..
AL-FATEHAH untuk arwah..

No comments:

Post a Comment