Tuesday 23 February 2016

Kehadiran mencipta Satu Rasa Atas Keberkatan (Ummul Barakah)



Assalamualaikum..Bismillahirrahmannirrahim..


Melihat Mu gembira Hatiku rasa Bahagia
Melihat Mu tertawa Tenangnya di Jiwa
Saat lahirMu ke Dunia Ku lah insan Paling Bahagia
Saat matamu terbuka Ku seperti di Syurga

Dirimu anugerah Tuhan
Datang bersama kebahagiaan
Dirimu indah penyeri buat diri kami

Semoga pejalanan mu nanti
Akan sentisa ditemani
Rahmat Tuhan memberkati 
Seluruh hidup mu nanti

Ku lah insan yang paling bahagia
KU merasa indah dengan hadirmu ke dunia
Akan ku pimpin mu selalu 
Menuju ke dunia itu
Kaulah Cinta..Cinta dari Syurga



-Begitulah ungkapan kepada seorang yang hadir menjadi fitrah pada hati Manusia menyayangi dengan Hatinya..Satu Rasa yg sedang dirasai pada diri ku setelah menjadi seorang Ayah..dikurniakan Allah pad diriku seorang Puteri sulung Tapi tetaplah Rasa yg paling halus itu dirasai pada seorang IBU..Diberi nama oleh TDH Atas keberkatan MI melalui TNH iaitu UMMUL BARAKAH(ibu keberkatan)..

-Aku sedang belajar setelah bahawa Rasa ini perlu Aku beri juga Pada islam..bagaimana menjaga anak disetiap sudut kita melihat agar tidak dilukai..itu juga aku mesti melihat islam agar tidak dilukai oleh diriku atau sesiapa..Bagaimana setiap masa memikirkan Anak Isteri itu juga mesti aku buat agar sentiasa memikirkan keadaan Islam setiap apa2 yg berlaku agar aku juga dapat membelanya..Ini semua dapat dibuat dari Hati..Hanya Keberkatan aku akan dapat melihat islam Itu dilihat indah




No comments:

Post a Comment